Monday, May 30

Have you made that from your table cloth ? You look like an astronaut







náramek a čelenka vintage, boty z Itálie, zbytek H.M



Dneska jsem se rozhodla, ku příležitosti jara, vytáhnout ze skříně oblečení z pátečních nákupů s mamkou...(jak jsem slibovala, to je to nové jarně koupené oblečení)..(pokud vás to jen zajímá.)....
Avšak myslím si, že by to byl hřích, kdybych nezmínila, co si o mém outfitu myslel (nejmenovaný) kamarád ..(tím myslím : "To sis ušila z ubrusu ?..vypadáš jak kosmonaut" .....no řekněte mi, kdo by zůstal chladným ? :) Vera Rochell

Today I decided to celebrate spring, with my new clothes from shopping friday with my mum...
But I think, that it would be sin, if I wouldn´t say, what thought my friend, when he saw me..( I mean : " Have you made that from your table cloth ? You look like an astronaut")...who wouldn´t laugh ? :) Nice day...Vera Rochell


4 comments:

  1. jako z ubrusu to teda nevypada :D
    tyhle komentare neres, on tomu nerozumi.. :D slusi ti to :-)

    ReplyDelete
  2. Ten overal je bezva! Moc ti sluší kytičky :)
    Kamarádovu poznámku neber moc osobně, vždycky se najdou lidé kterým se vždycky něco nebude líbit ;)

    ReplyDelete
  3. Kamarat je trapko, mne sa to strasne paci :D

    ReplyDelete
  4. Ale to mě na módě asi fascinuje nejvíc...že nevypadáte jako ostatní :D ...No jo no..však on to spíš kamarád řekl ze srandy, ale i tak tomu nerozumí :D ..By the way..všem moc děkuju :))

    ReplyDelete